Hotellid

Õige lõhna kasutamine aitab rõhutada teie hotelli eksklusiivsust ja meeldivat õhkkonda. Õigesti valitud lõhn fuajees või vastuvõtualas tervitab teie kliente meeldivalt.
Olgu hotell kaasaegne, sportlik, romantiline või konservatiivne – pakume teie jaoks sobivaid ja õigeid lõhnu.
Erinevate korruste pikkades ja akendeta koridorides võiks valitseda erinev lõhn. Astudes välja liftist teab külastaja lõhna järgi, kas ta on õigel korrusel või mitte!
Tubades ja sviitides kasutatavad lõhnad peaksid eksklusiivsuse rõhutamiseks olema värsked ja meeldivad.

Hästivalitud aroomid toovad esile positiivseid tundeid, loovad enesekindlust ja turvalisust. Külalised on tänulikud meeldiva kogemuse eest, meeldivalt lõhnavas keskkonnas tunnevad nad ennast alati mugavalt. Nende positiivsed muljed ja mälestused sunnivad neid tagasi tulema!

half-hotel
half-kontorid
Kontorid ja bürood

Kes ei teaks, et töövõime langeb pärastlõunasel ajal? Motivatsioon ja tähelepanu langevad ja tass kohvi ei pruugi alati aidata.

Teaduslikud uuringud on tõestanud, et hapnikuvaene õhk kontorites mõjutab oluliselt töötajate töövõimet, motivatsiooni ja loovust.

Kuid sellele on lihtne lahendus: õige lõhnakoostis kontoris aitab parendada üldist töökeskkonda. See aitab oluliselt vähendada stressi ja suurendab jõudlust päeva jooksul. Hoolikas spetsiaalsete lõhnade valik aitab töötajatel motivatsiooni tõsta.

half-kontorid
Kontorid ja bürood

Kes ei teaks, et töövõime langeb pärastlõunasel ajal? Motivatsioon ja tähelepanu langevad ja tass kohvi ei pruugi alati aidata.

Teaduslikud uuringud on tõestanud, et hapnikuvaene õhk kontorites mõjutab oluliselt töötajate töövõimet, motivatsiooni ja loovust.

Kuid sellele on lihtne lahendus: õige lõhnakoostis kontoris aitab parendada üldist töökeskkonda. See aitab oluliselt vähendada stressi ja suurendab jõudlust päeva jooksul. Hoolikas spetsiaalsete lõhnade valik aitab töötajatel motivatsiooni tõsta.

Konverentsiruumid

Küll on mõnus minna kohvipausile, kui oled juba tõesti väsinud! Eriti kliimaseadmetega ruumides, kus õhus ei ole virgutavaid või aromaatseid aineid, sest seadmed on õhu puhastusprotsessi täielikult teostanud. Ruumi õhk on puhas nagu destilleeritud vesi.

Aga sageli pole aega kohvipausiks ja siis tulevad mängu meie spetsiaalsed lõhnakomponendid! Nad aitavad vältida väsimust ja parandavad koosolekul ja seminaaridel osalejate keskendumisvõimet, ning aitavad erksana püsida. Teaduslikud uuringud kinnitavad, et lõhnaained aitavad inimestel pikemaajaliselt keskenduda.a

half-konference
half-pank
Pangad ja kindlustus

Pole tähtis mis või kus – loeb esimene mulje! Eriti kehtib see panga või muude finantsasutuste sissekäikude kohta – meeldiv lõhn parandab üldist heaolutunnet ja tekitab usaldust ettevõtte ja teenuse suhtes.

Lõhnad ja parfüümid avaldavad otsest mõju inimese emotsioonidele, kognitiivsele protsessile ja käitumisele. Need jäävad klientidele meelde pikaks ajaks. Sellepärast soovitame pehmeid looduslikke lõhnu konsultatsiooniruumides.

Pankade ja büroode iseteenindusalad on sageli akendeta ja vähese mööbliga ruumid, kuhu on printerid ja rahaautomaadid paigaldatud. Õhk nendes ruumides ei ole tavaliselt eriti meeldiv ja personal lahkub sealt nii kiiresti kui võimalik. Meie poolt pakutud aroomid puhastavad õhku ja loovad stimuleeriva ja meeldivalt lõhnava tööruumi. Võtke, seoses oma sooviga, meiega ühendust ja me aitame teid hea meelega!

half-pank
Pangad ja kindlustus

Pole tähtis mis või kus – loeb esimene mulje! Eriti kehtib see panga või muude finantsasutuste sissekäikude kohta – meeldiv lõhn parandab üldist heaolutunnet ja tekitab usaldust ettevõtte ja teenuse suhtes.

Lõhnad ja parfüümid avaldavad otsest mõju inimese emotsioonidele, kognitiivsele protsessile ja käitumisele. Need jäävad klientidele meelde pikaks ajaks. Sellepärast soovitame pehmeid looduslikke lõhnu konsultatsiooniruumides.

Pankade ja büroode iseteenindusalad on sageli akendeta ja vähese mööbliga ruumid, kuhu on printerid ja rahaautomaadid paigaldatud. Õhk nendes ruumides ei ole tavaliselt eriti meeldiv ja personal lahkub sealt nii kiiresti kui võimalik. Meie poolt pakutud aroomid puhastavad õhku ja loovad stimuleeriva ja meeldivalt lõhnava tööruumi. Võtke, seoses oma sooviga, meiega ühendust ja me aitame teid hea meelega!

Ilusalongid

Ooteaega juuksuri- või küünesalongis kasutatakse sageli meeldivaks ajaviitmiseks, mille juurde kuuluvad ajakirjade-ajalehtede lugemine ja tassike kohvi. Selleks peab ruumis valitsema rahustav atmosfäär.

Kahjuks ei lõhna enamus juuksevärve ja küünelakke eriti meeldivalt. Kuid ruumi atmosfääri on lihtne muuta meie harmooniliste heaolu aroomide või meeldiva kohvi või cappuccino lõhnaga. Meeldivate lõhnadega saab klientide meeleolu parandada, ning luua lõdvestava ja hea atmosfääri.

half-ilusalongid
half-kaubanduspinnad
Kaubanduspinnad

Meeldiv lõhn kodukaupade keskuses või mööblipoes tõstab tuju teil ja teie potentsiaalsetel klientidel.

Kui kujundate ‘lõhna saared’ erinevate lõhnadega, nt trendika mööbli sekstioonis, siis tõmbab see rohkem tähelepanu erinevate toodete väljapanekule.

Eksklusiivsete nahkdiivanite ja muu nahkmööbli osakonnas on võimalik juba olemasolevat meeldivat nahalõhna teha veel intensiivsemaks.

Lisaks on võimalik ebameeldivate toodetega (nt tuliuus mööbel, millel on tootmisportsessist külge jäänud liimide, fooliumi lõhn)kaasnevaid lõhnu neutraliseerida.

Kaasaegse mööbli väljapaneku juures hoiab teismelisi kinni värske ja moodne lõhnakombinatsioon.

Professionaalsete lõhnadega kujundate oma näituseruumis positiivse atmosfääri. Kliendid püsivad teie juures ja uurivad pakutavaid tooteid kauem. Tänu sellele suureneb loomulikult käive!

half-kaubanduspinnad
Kaubanduspinnad

Meeldiv lõhn kodukaupade keskuses või mööblipoes tõstab tuju teil ja teie potentsiaalsetel klientidel.

Kui kujundate ‘lõhna saared’ erinevate lõhnadega, nt trendika mööbli sekstioonis, siis tõmbab see rohkem tähelepanu erinevate toodete väljapanekule.

Eksklusiivsete nahkdiivanite ja muu nahkmööbli osakonnas on võimalik juba olemasolevat meeldivat nahalõhna teha veel intensiivsemaks.

Lisaks on võimalik ebameeldivate toodetega (nt tuliuus mööbel, millel on tootmisportsessist külge jäänud liimide, fooliumi lõhn)kaasnevaid lõhnu neutraliseerida.

Kaasaegse mööbli väljapaneku juures hoiab teismelisi kinni värske ja moodne lõhnakombinatsioon.

Professionaalsete lõhnadega kujundate oma näituseruumis positiivse atmosfääri. Kliendid püsivad teie juures ja uurivad pakutavaid tooteid kauem. Tänu sellele suureneb loomulikult käive!

Spordiklubid ja spad

Väikese jõupingutusega suudate oma spordiklubi teiste sarnaste asutuste ja suurte fitness stuudiote kettide seas esile tõsta. Mitte ainult hea hind, parimad sportimisvõimalused või moodsaim varustus, vaid heaolu tunne on see, mille alusel kliendid soovitavad teie asutust ka teistele võimalikele klientidele.

Lõhna lisamine sellistele teguritele nagu valgustus, värvid, muusika, ruumitemperatuur jne tõstab ümbritseva keskkonna meeldivust tohutult. Olemasolevad liikmed ja proovitreeningutes osalejad tunnetavad juba sisse astudes ära seal valitseva energia ja vitaalsuse.

Suurtes treeningseadmetega ruumides tagab värskendav ja motiveeriv lõhn õige treeningumeeleolu, samal ajal higilõhna neutraliseerides.

half-spordiklubid
half-restoranid
Restoranid ja kohvikud

Restorani sisenemisel otsustab klient esimese mulje põhjal, kas seal on mugav või mitte. Teist võimalust ei anta! See ei loe, et restoran on mugav ja kaasaegne või eksklusiivne – meeldiv ja õigesti doseeritud parfüüm muudab keskkonna täiuslikuks ja õhkkonna ülimalt meeldivaks.

Mitte ainult sissekäiku ja söögisaali ei tuleks pihustada värsket puuviljalõhna, sest kõikides teistesse ruumidesse ja restoranis toimuvate ürituste jaoks on olemas oma lõhn.

Restorani pesuruumi ja teiste sanitaarruumide atmosfäär on samuti väga oluline. Kõige eelistatum on puhas ja värske lõhn, mis klientidel puhtusega seostub. Kohvi- või cappuccino lõhna võiks alaliselt kasutada tualettruumidesse viivates koridorides. Kui klient tuleb restorani tagasi, tellib ta kindlasti tassi kohvi.

Täisautomaatsed õhuvärskendajad ja aroomidosaatorid loovad täpselt õige tunde ja efekti!

half-restoranid
Restoranid ja kohvikud

Restorani sisenemisel otsustab klient esimese mulje põhjal, kas seal on mugav või mitte. Teist võimalust ei anta! See ei loe, et restoran on mugav ja kaasaegne või eksklusiivne – meeldiv ja õigesti doseeritud parfüüm muudab keskkonna täiuslikuks ja õhkkonna ülimalt meeldivaks.

Mitte ainult sissekäiku ja söögisaali ei tuleks pihustada värsket puuviljalõhna, sest kõikides teistesse ruumidesse ja restoranis toimuvate ürituste jaoks on olemas oma lõhn.

Restorani pesuruumi ja teiste sanitaarruumide atmosfäär on samuti väga oluline. Kõige eelistatum on puhas ja värske lõhn, mis klientidel puhtusega seostub. Kohvi- või cappuccino lõhna võiks alaliselt kasutada tualettruumidesse viivates koridorides. Kui klient tuleb restorani tagasi, tellib ta kindlasti tassi kohvi.

Täisautomaatsed õhuvärskendajad ja aroomidosaatorid loovad täpselt õige tunde ja efekti!

Meditsiiniautused

Arsti juures käimine tähendab alati ootamist! Inimeste kogunemiskohtades on meeldiv õhkkond eriti tähtis, sest see mõjutab otseselt patsientide vaimset heaolu.

Meeldiv lõhn sisepääsu ja ootesaali juures vabastab patsiendid stressist ja nad astuvad arsti kabinetti palju pingevabamalt. Harmooniline aroom rahustab ka ärevil patsiente.

Ooteruumidesse paigaldatud lõhnaseadmed puhastavad ja värskendavad õhku pidevalt ja neutraliseerivad tüüpilise medikamentide- ja rohulõhna, eemaldavad mööbli ja põranda tavapärase lõhna, aga ka patsientide higilõhna, jne.

Meditsiiniasutuste ooteruumide jaoks oleme välja töötanud erilise lõhna – ‘Patience’ (Kannatlikkus). Nimetatud lõhn ei vähenda mitte üksnes patsientide hirmu, vaid aitab tõsta usaldust ja vastupidavust.

half-meditsiiniautused
half-apteek
Apteegid

Nimetatud alal on konkurents väga tihe, sest apteegiketid ja internetiapteegid on turul võimsalt esindatud. Sellepärast muutuvad olemasolevad kliendid teile aina tähtsamaks. Kliendi lojaalsuse tagamiseks võite ju välja jagada tasuta näidiseid ja taskurätte, kuid kas sellest piisab?

Tervitage oma kliente hoolikalt valitud parfüümiga sissekäigualas. Kasutage lõhnu, mis annavad meeldiva ja tervisliku tunde (nt eukalüpt või lavendel).

Meie eksklusiivne lõhn ei uuenda vanamoelist keskkonda poes, vaid suunab tähelepanu sellistele väljapandud toodetele nagu vitamiinid, kosmeetikatooted ja erinevad tarvikud, ning samal ajal suureneb teie käive!

half-apteek
Apteegid

Nimetatud alal on konkurents väga tihe, sest apteegiketid ja internetiapteegid on turul võimsalt esindatud. Sellepärast muutuvad olemasolevad kliendid teile aina tähtsamaks. Kliendi lojaalsuse tagamiseks võite ju välja jagada tasuta näidiseid ja taskurätte, kuid kas sellest piisab?

Tervitage oma kliente hoolikalt valitud parfüümiga sissekäigualas. Kasutage lõhnu, mis annavad meeldiva ja tervisliku tunde (nt eukalüpt või lavendel).

Meie eksklusiivne lõhn ei uuenda vanamoelist keskkonda poes, vaid suunab tähelepanu sellistele väljapandud toodetele nagu vitamiinid, kosmeetikatooted ja erinevad tarvikud, ning samal ajal suureneb teie käive!

Hambaravi

Regulaarsed visiidid hambaarsti juurde on väga vajalikud, aga tekitavad hirmu paljudes inimestes. Viimastel aastatel on toimunud positiivsed muutused ja parandused hambaravis ja -tehnoloogias. Siiski kardavad paljud patsiendid hambaarsti kabinetti siseneda ja mõnel esineb isegi sellega seotud foobia.
Sellises olukorras on esimene mulje otsustav.  Teatud lõhnade kasutamine aitab patsientidel kiiresti leevendada  hirme, kui nad ooteruumi uksest sisse astuvad.
Hoolikalt valitud lõhn mõjutab meeleolu, aitab rahuneda ja lõdvestuda ning parandada patsientide vaimset ja füüsilist heaolu.

Meditsiiniasutuste ooteruumide tarbeks oleme välja töötanud erilise lõhnaaine – ‘Patience’. Nimetatud lõhn mitte ainult ei vähenda patsientide hirme, vaid aitab tõsta usaldust ja vastupanuvõimet. Tänu sellele on patsiendid rahulikumad ja positiivsemad.

half-raviasutused
half-auto
Automüügiesindused

Teatakse, et uue auto lõhn on meeldiv, aga uue luksusauto lõhn on meeldiv kahekordselt. Sageli on nii, et uue auto plastiku ja kummi lõhn on nii intensiivsed, et see muutub häirivaks. Kasutatud autode puhul materjalid ei lõhna enam nii intensiivselt, aga müüa vastu nüüd mängib eelmise kasutaja lõhn. Eriti ebameeldivad võivad olla tubaka ja lemmikloomade lõhnad. Kasutades õiget lõhna saame lahendada mitu probleemi korraga, ning mõjutada ostusoovi ja ostuotsuseid positiivselt rohkem kui mis iganes muus valdkonnas!

Uute autode müügiesindustele soovitame kasutada parfüümi ja kvaliteetset naha lõhna, et tagada kvaliteedi ja luksuse tunnet. Kasutatud autode puhul naha lõhn sobib ka väga hästi ja lisaks sellele ka Reima AirConcept GmbH poolt spetsiaalselt välja töötatud uue auto aroom. Pole tähtis, kas tegemist on uute või kasutatud autodega maksimaalse efekti võib saavutada siis, kui kasutada lõhnaainet, millele on lisatud ka lõhnade neutraliseerija (sisaldub enamikes Reimarom lõhnaainetes). Lõhnade neutraliseerija eemaldab suurema osa üliintensiivsetest materiaali lõhnadest uutel autodel ja mis on eriti tähtis – tubaka, lemmikloomade ja muid ebameeldivaid lõhnu kasutatud autodel.

half-auto
Automüügiesindused

Teatakse, et uue auto lõhn on meeldiv, aga uue luksusauto lõhn on meeldiv kahekordselt. Sageli on nii, et uue auto plastiku ja kummi lõhn on nii intensiivsed, et see muutub häirivaks. Kasutatud autode puhul materjalid ei lõhna enam nii intensiivselt, aga müüa vastu nüüd mängib eelmise kasutaja lõhn. Eriti ebameeldivad võivad olla tubaka ja lemmikloomade lõhnad. Kasutades õiget lõhna saame lahendada mitu probleemi korraga, ning mõjutada ostusoovi ja ostuotsuseid positiivselt rohkem kui mis iganes muus valdkonnas!

Uute autode müügiesindustele soovitame kasutada parfüümi ja kvaliteetset naha lõhna, et tagada kvaliteedi ja luksuse tunnet. Kasutatud autode puhul naha lõhn sobib ka väga hästi ja lisaks sellele ka Reima AirConcept GmbH poolt spetsiaalselt välja töötatud uue auto aroom. Pole tähtis, kas tegemist on uute või kasutatud autodega maksimaalse efekti võib saavutada siis, kui kasutada lõhnaainet, millele on lisatud ka lõhnade neutraliseerija (sisaldub enamikes Reimarom lõhnaainetes). Lõhnade neutraliseerija eemaldab suurema osa üliintensiivsetest materiaali lõhnadest uutel autodel ja mis on eriti tähtis – tubaka, lemmikloomade ja muid ebameeldivaid lõhnu kasutatud autodel.

Kinnisvara

Lõhnaga saab kujundada privaatse ja turvalise atmosfääri, et klient tunneks ennast koduselt ja sooviks seal kauem viibida. Psühholoogiliselt mõjub ostetav ruum juba tema enda hubase koduna. Siin on väga palju mänguruumi, mida saab erinevate lõhnadega manipuleerida kliendi ostusoovi. Meeldiv lõhn loob ruumis sobiva keskkonna, mis muudab pakkumise ahvatlevaks ja täiuslikuks.

Kui tegemist on kinnisvaraga mis on põhjustatud eelmise elaniku poolt ebameeldiva lõhnaga, on meil suusrepärane toode, millega saab neutraliseerida halva lõhna ja vajadusel asendada meeldiva aroomiga. Kindlasti kuulub siis alla kinnisvarad, mis asuvad keldri, pööningu ja sokli korrusel. Nii, et tegeleme ka probleemidega.

half-kinnisvara
half-kino
Kinod ja ööklubid

Kinos käimise puhul on oluline, et tekiks hea emotsioon ja mälestus, mis kestaks pileti ostust kuni filmi lõpuni.

Väike ärevus hinges, meeldiv lõhn kinosaalis ja köitev film, mis paneb tundma külastajaid õnnelikuna. Sellest kolmest suurepärasest tundest sünnib filmi nautimine, mida iga külastaja tegelikult ju soovib.

half-kino
Kinod ja ööklubid

Kinos käimise puhul on oluline, et tekiks hea emotsioon ja mälestus, mis kestaks pileti ostust kuni filmi lõpuni.

Väike ärevus hinges, meeldiv lõhn kinosaalis ja köitev film, mis paneb tundma külastajaid õnnelikuna. Sellest kolmest suurepärasest tundest sünnib filmi nautimine, mida iga külastaja tegelikult ju soovib.

Üritused

Pulmapeod saab muuta eriti pidulikuks romantilise roosilõhnaga. Jõulupidude juurde kuulub tüüpiline jõululõhn, mis sisaldab kaneeli, maitsetaimi ja puuvilja. Kõik need lõhnad toovad välja antud üritusele omased jooned.

half-uritused