Lõhnalogo

Kas teadsite, et Teie firma logo võib koosneda mitte ainult graafikaelementidest ja värvidest paberil või arvutiekraanil? Üldjuhul firma või brändi logo on sümbol, mis peaks ettevõttega assotsieeruma ning sellest ka midagi ütlema.

Meie pakume lükata teatud piirid laiemaks ning lisada Teie logole tugevaid emotsioone ja mälestuste jõudu! See on umbes sama kui võrrelda tavapärane arvutimonitor 3D kinosaaliga – see tähendab, et tavapärasele kahemõõtmelisele pildile lisame veel ühe dimensiooni! Aga kuna räägime lõhnadest – lisandub palju palju rohkem kui 1 füüsiline dimensioon. Siin võib rääkida tervest maailmast, kus lisaks kolmele dimensioonile on olemas veel aeg ja see kõik on korrutatud emotsioonidega, ning inimeste meeltega… miks nii palju? Väga lihtne! Haistmismeel on tugevalt seotud meie mälestustega ja kui lisada mingile asjale lõhna juurde, siis tekkib seos mälestustega, aga iga mälestusel on nii visuaalne – kolmemõõtmeline, kui ka emotsionaalne koostisosa ja lisaks sellele, mälestused viivad meid minevikku. Tulebki välja, et lõhna abil võite paigutada oma logo just õigesse kohta – kliendi südamesse.

LOGO = ELAMUS