Klubikülastajad on iga päevaga üha nõudlikumad Ja tihtipeale on see põhjendatud. Ebameeldiv lõhn tõukab potentsiaalsed külastajad eemalde ning asutuse reputatsioon langeb. Ära lase halval lõhnal enda äri edu üle võimust võtta!
Tavaliselt, klubides ei leidu meeldivat lõhna, vaid pigem vastupidi – tubakahais suitsetamisruumides, higistavad inimesed, alkoholilõhn ja kõike muud.
Lisades klubisse unikaalse lõhna, mis oleks kooskõlas klubi stiiliga, võib luua suurepärase koosluse ja atmosfääri. Ei tasu unustada ka ebameeldivate lõhnade neutraliseerimisainet, mis sisaldub peaaegu kõikides meie aroomides. Tutvu lähemalt meie võimaluste ja loome koos signatuurlõhna, mis kutsub!
Dr. Hendrik Schifferstein (Delft University of Technology, Netherlands) tegi uuringuid selle kohta, kuidas lõhnastamine mõjutab klubide külalisi.
Eksperimendis kasutati 3 aroomi: apelsin – lõõgastuseks, piparmünt – stimuleerimiseks ja neutraalne merelõhn. Uuringus osalejate arv oli 849 inimest vanuses alates 20.eluaastast.
Tulemused näitasid, et seal, kus kasutati lõhnastamist, külalised olid kõige rõõmsamad- tantsisid aktiivsemalt ning andsid parema hinnangu klubile ning soovitasid meelelahutusasutust teistelegi.